بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

عشقم برگرد.....

کجایی عشقم؟

کجا داری میری کجا میری ومنو تنها میزاری....

یادته حرفات بهم آره یادته بهم چی میگفتی حالا کجا داری میری؟؟؟؟؟

میدونی که میمیرم بی تو...

یادته خاطراتمون اره....

خدا جون بیا چشامو بگیر ونزار ببینم نزار ببینم که داره از پیشم میره....

از صبح تا شب شده کارم گریه ودعا تا یه بار دیگه ببینمت...

دیگه ندارمت ودر حسرتت میمیرم...

ای خدا از کجا بگم از چی بگم هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از آشنایی مون از خودم از اون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای عزیز جونم بیا پیشم بیا که هیچ جیز جز صدای مهربونت ارومم نمیکنه

بیا ودوباره از اون حرفای قشنگت بگو تا یه کم اروم شم

چشام قرمزه بیا وبرگرد واشکامو پاک کن....

برگرد من حاضرم که هیچی نداشته باشم اما تورو داشته باشم...

من از همه چی میگذرم اما تو برگرد

وای عشقم وای نفسم کجایی که جونی تو بدنم نی برگرد که جز تو هیچی نمیخوام تو این دنیا...

همه کسم من طاقت ندارم ببینم که واسه کس دیگه ای

یه ماه دیگه تولدته اون روز دیگه مال من نیستی....

عشقم اون روز کسی هست برات کادو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی هست که از چند ماه پیش به فکر کادوت باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون عشق جدیدت برات کادو میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون عشقتم مثل من غماتو بیشتر از خودت میفهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجا داری میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجا همه کسم؟؟؟؟؟؟؟؟

چشام چشاتو میخواد اما ورود ممنوع....

دستام دستاتو میخواد اما ممنوع....

وای عشقم کجایی؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
امید یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://omidnajafi.mihanblog.com/

ایشالا که برگرده

مام دعا میکنیم برگرده

پیمـــــــــان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://ghoghnoos-man.blogfa.com

مــــــن هنــــــــوز عاشقـــــــــــم

آنقـــــــدر کــــــــه می‌توانـــــــــم

هر شـــــب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تــــــــــــــــــــــــــــــــا آخـر

بی‌وفایی‌هایت را بشمــــــــــــارم

و دست آخــــــــــــــــــــــــــــــــر

همــــــــــــــــــه را فــراموش کنم

آنقـــــــــــدر که می‌توانـــــــــــــم

اسـمـــــــــــــــــــــــــــــــــــت را

روی تمام آبهای دنیــــــا بنویســم

و باز هــم ، جا کـــــــــــــم بیاورم

آنقـــــــــــدر که می‌توانــــــــــــم

شبــــها طوری به یادت گریه کنــم

که در شبهـــــــــــــــای پاییـــزی

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

جایم را با آسمـــــــان عوض کند !

و مــــــــــــن هنوز عاشقـــــــــم

آنقـــــــــدر که می‌توانــــــــــــــم

چشمهــــــایـم را ببنــــــــــــــدم

و خیــــــــــــــــــــــــــــــــال کنـم

:

هنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوز

دوستــــــــــــــــــــــــــــم داری

کاکتوس یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.koochebaghedeltangi.blogfa.com

سلام . به نظرمیاد با عجله این وبلاگو ساختی .
قبلا وبلاگ دیگه ای داشتی؟ آیا تو لینکهامون هستی؟
متاسفم برای عشقت اما باید بگم اگه تو هم عشق اون بودی تنهات نمیزاشت. البته من چیزی نمیدونم ولی آرزو میکنم هرچی به صلاح زندگیته اون بشه

سحر دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.saharjooni.blogfa.com

سلام خوبی؟
تو هم مثل من خسته ایی؟
پس خسته نباشی
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد