بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

جون میدم برات برگرد....

سلام...

کجایی؟کجایی اشکام امونمو بریده دلم برات تنگ شده...

نفسم بالا نمیاد دارم به زور نفس میکشم.

دیروز برات کادو تولدتو گرفتم که تا قبل از اینکه....

وای خدا مگه من از تو چی خواستم ها؟

بگو دیگه تو دنیا تاحالا چیزی واسه خودم خواستم ها؟

تو بگو خدا تو بگو همه کسم چیکار کردم چه گناهی که مجازاتم اینه ها عزیزم؟

مگه من.....

دلم برات تنگه کاش اشکامو میدیدی ودلت به حالم رحم میومد وتنهام نمیذاشتی کاش جون دادنمو میدیدی ونمیرفتی حالم بده برگرد....

برگرد از همیشه بیشتر دوست دارم ....

یادته بهم میگفتی خودم به حرفات گوش میدم ؟

اره حالا کجارفتی وتنهام گذاشتی؟؟؟

بهت گفته بودم که بی تو میمیرم کجاییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التماست میکنم نرووووووووووووووووووووو

نمیتونم عشقم نمیتونم تحمل کنم نبودتو.....

به پات میوفتم نروووووووووووووووووووووووووو

مرگ من نرو گریه هامو نگاه اشکامو نگاه!!!

استاد بیرونم کرد از بس گریه کردم...

باورت نمیشه همه جا به یاد تو گریه میکنم نمیتونم تو اتوبوس تاکسی مترو خونه دانشگاه کجایی عشقم؟؟؟؟؟؟؟؟

برگرد که دارم میمیرم....

شبا زود میرم میخوابم وقتی همه خوابن بیدارمیشم وتا خودصبح گریه میکنم دعا میکنم که همیشه شاد باشی....

باورت میشه دوست دارم قد یه دنیا......

کاش میفهمیدی وتو هم یه کم دوسم داشتی.....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد