بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بارون....

امروز دیدی چجوری بارون میومد همه کسم؟؟؟؟؟؟؟

یادته که بابات رسوندت؟؟؟؟؟؟

بارونودیدی؟؟؟؟؟اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسمونم دلش برام سوخته بود اونم داشت پابه پای من گریه میکرد!!!!!!!!

این کار هرروزه منه هرشب هرروز از دوریت گریه میکنم....

تمام بالشتم خیس میشه اما تو نیستی که ببینی

تونیستی که اشکامو پاک کنی دوست دارم خیلی....

ثانیه به ثانیه عمرمو برات دعا میکنم برا خوشبختیت....

دلم برا یه بار سیر دیدنت تنگیده....

ای خداااااااااااااااااااا

برگردبرات جون میدم....

برگرد که دارم میمیرم....

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
باید عشق و کنترل کرد خواهری اون سرده نسبت به تو ...
خودتو انقدر اذیت نکن!خب؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد