بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

خرسمبک....

دلم برا یه لحظه دیدنت پر میکشه کجایی همه کسم؟؟؟؟

امروز میخواستم برات  یه اس بفرستم بگم که دلم برات تنگیده اما سکوت......

وای خدا چه تلخه قصه دوری دلتنگی....

خدایا دلم میخواد که برا من باشه نه برا کسه دیگه اما نی....

خدایا صدامو میشنوی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا همه کسم دلم ....

خودت صدای دلمو بشنو....

دلم میخواد ببینمت یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا داری میری ومنو تنها میزاری؟؟؟؟؟

من که بدون هبچ چشم داشتی دوست دارم....

من که بهت گفتم حاضرم تورو داشته باشم اماهیچی نداشته باشم....

کجایی ها؟

تا حالا کسی اینقدر دیوونه وار دوست داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه لحظه که نیستی یه لحظه که جواب نمیدی سکته میکنم .....

اصلا فکرشم برام کشنده که تو برا یکی دیگه باشی.....

نیگام کن خرسمبکت داره جون میده نمیای یه کم کنارش باشی؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیای هان؟؟؟؟؟؟؟

دیشب اصلا خوابم نبرد اماتو.....

صدامو میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایی ها که دارم میمیرم....

بیا دوباره از اون حرفای قشنگت بگو از خدا از......

بیا...

چرا پشتمو خالی کردی مگه نگفتی تکیه تو بده به من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه نگفتی پیشم میمونی؟؟؟؟؟؟؟

حالا کجا داری میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنهاترینم برگرد......

لعنت به این روزگار....

دوست دارم بیشتر از همیشه

نظرات 10 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.Apathetic.blogsky.com

che khabare inja ???!!!

Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.Apathetic.blogsky.com

mishe beporsam chi shode ???

Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.Apathetic.blogsky.com

injori faghat khodeto nabod mikoni
jedi migam
harcheghadr bishtar ahamiat bedi sakht tare
midonam kheili sakhte ama kari az dastet bar nemiad
ye zendegi jadid ro shoro kon
ta abad k nemitoni injor edame bedi
b harfam fek kon

Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

che eshghe bi hamtaei

علیرضا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://yegoodboy.blogfa.com

اول ازین متاسفم که همه کستون تنهاتون گذاشته
و دوما چرا متاسفید برای خودتون و ماپسرا بیشتر؟شما همه پسرارو به یه چشم میبینید؟همه پسرا یکی نیستند البته توهین نشه همه دخترا هم یکی نیستند.این مونده به طرز فکر طرف با روشنفکریش همه رو مثل هم نبینه

Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

dust dashti vasam tarif kon chi shode
hese dardnakie
midonam

Nima دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

har jor rahati

علیرضا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://yegoodboy.blogfa.com

بله درسته ولی همه مثل هم نیستن یه تعدادی انسان وجود داره

علیرضا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://yegoodboy.blogfa.com

میتونم بپرسم چرا عشقتون تنهاتون گذاشته؟البته اگه دوس دارید اگه نه که هیچ

گندم دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://gandom021.blogfa.com

سلام گلممممممممممم

__¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶¶
___________¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدو
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنتظرم

(البته هر روز)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد