بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

فاطمیه.....

سلام عزیز جونم دلم ا ز امشب فاطمیه شروع میشه دلم خیلی غم داره.....

دلم تورومیخواد اما تو واسه کس دیگه ای.....

با خودم میگفتم شاید 5شنبه ببینمت اما.....

امشب که گفتی میخوای بری مسافرت گفتی توهم بیا دلم میخواست بگم اره میام....

دلم میخواست که بیام اما دلم به درک.....

وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا.....

شنبه قراره بری سریه کار جدید امیدوارم اینکار خوب باشه زیاد خستت نکنه از این حالو هوا درآی....

جونم دلم برا دیدنت یه ذره شده کاش منم می بردی با خودت....

کجایی فدات شم....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا حضرت فاطمه بیاکمکم کن عزیزکم...

داری میری جمکران خوش به حالت قدر خودتو بدون خدا خیلی دوست داره من اینو به عینه دیدم....

وای خدای خوبم دلم یه چی میخواد....

خودت بشنو جوابمو بده....

وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوست دارم کاش برگردی....

دارم میمیرم حالم خیلی بده....

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مرگ من نرووووووووووووووووووووووو



نظرات 5 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://apathetic.blogsky.com/

ey baba
shoma hanuz to in heso hali ?

علیرضا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://yegoodboy.blogfa.com

من که گیج شدم اگه همو دوس داشتین چرا جداشدین
اگه اصرار خودتون بدونه چرا تو پستاتون مینویسید نرو تنهام نذار؟!انگار که دوستون نداشته و رفته شما نمیخواید اینو بگید

همیشه تنها چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://alwaysonly2.blogfa.com/

__________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$

دکتر مرسده(meriveder) چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.meriveder.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی اومدی...گلم اینقدر غصه نخور میدونم نمیتونم درکت کنم ولی سعی کن یه جوری از این حال و هوا در بیای....امیدوارم یا به عشقت برسی یا خدا کمکت کنه کاملا فراموشش کنی و یکی دیگه بیاد تو زندگیت

نازنین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام تسلیت میگم ایام فاطمیه رو...به امید تموم شدن وپرپر شدن غصه هات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد