بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

دستام.....

کجایی الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان دستو دست اون تو مهمونی..............

وای خدا خیلی سخته....

من دستاشوتمنا کردم اما.....

چه راحت دستاشو گرفتی.....

منونمیبینی؟؟؟؟؟؟؟گریه هام اینورو نمیبینی؟؟؟؟

کجایی....

برات دعا میکنم که هرجا هستی شاد باشی....

ولی این حق من نبوووووووووووووووود....

حالم خیلی بده نفسم بالا نیاد چشام نمیبینه....

کجارفتییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااا





نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک تنها جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.loveafterdie.blogfa.com

سلام گلم من آپم وقت کردی سربزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد