بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

چه جوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام اینجا تنها جاییه که میتونم حرف بزنم بدون ترس

ترس از اینکه کسی بخونه یا بگه چرا

تو اون وبلاگمم نمیتون حرف بزنم اما اینجا هیچ کس نیست

منم و خدام....

دیروز یکی یه حرفی زد که...

نشسته بودم که اومد گفتم چی شددرست شد؟

گفت هرچی اتفاق میوفته تقصیر تو....

هنگ کردم فکر کردم داره شوخی میکنه مثل همیشه اما ایندفعه کاملا جدی بود

اشک توچشام جمع شده بود پرسیدم چرا من مگه من گفتم شما دوتا دعوا کنید اما مصمم تر تکرار میکرد حرف خودشو....

مثل همیشه سکوت کردم....

هرچی خواست گفت....


عشقمم که رفتهپیش عشق جدیدش ومنوتنهایی موندیم

کاش کنارم بودی برا تو دردو دل میکردم اما.................

کجایییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هرجا هستی امیدوارم شاد باشی