بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

خداجوووووووووووووووون....

دیشب دلم خیلی گرفته بود خیلی دلم میخواست دیگه همه چی تموم میشد....

خبرای خیلی بدی   شنیدم دلم میخواست فریاد بزنم اخه خدا چرااااااااااااااااااااااااا؟

وای که چه سخته باید باشی وتحمل کنی چیزایی رو که نمیخوای ببینی....

دلم میخواد خدا بیام پیش تو وبهت بگم که خدا حق من این بود؟؟؟؟؟

عدالت این بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما سکوت......

امام رضادلمو بدشکوندی اما دلم میخواد که بیام مشهد بیام کنار ضریحت بشینم وزار زار گریه کنم وباهات بحرفم....

ای خدااااااااااااااااااااااااااااا کجایی کی حاجت منو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا خیلی دوست دارم.......

بوووووووووووووووووووووووووووس خدا

خدا دیدی پای حرفم قولم وایستادم دیدی دیگه حتی بهش یه زنگ یا یه اس هم ندادم....

دلم براش تنگید اما گفتم که تو ناراحت میشی.....

خدایا تو هم به خاطر من حاجتمو بده تمامو کمال خداااااااااااااااااااااااااااااااجوووووووووووووووووووون....

نظرات 1 + ارسال نظر
www.bechatim.in پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.bechatim.in

-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
سلام

شما رو به چت روم بچتیم دعوت میکنم با محیطی سالم و زیبا

منتظر حضور گرمتان هستیم[گل]
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
www.bechatim.in
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد