بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

نمیدونم....

سلام...

گاهی وقتا دلتنگ میشی اما دلتنگ کی یا چی نمیدونم....

دوست داری که برسی بهش اما به کی یا چی نمیدونی....

گاهی دلت گریه داره اما برا کی یا بابت چی نمیدونم....

یا مثل الان قلبم داره از شدت درد از پا درم میاره اما چرا یا واسه چی نمیدونم....

وای که خستم دلم میخواد فریاد بزنم خدا منم بنده تو وتویی خدای مهربون من اینارو فراموش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای که یه بار میومدی وباهام میحرفیدی....

وای که چقدر دلم برا صدات تنگیده برا نگات تنگیده خدای خوبم....

خدایی یه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

من یه چی ازت میخوام کی حاجتمو میدی؟

خدایی دوسم داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون نامرد بود خیلی انگار دوباره اشتباه کردم

خدا جون تنهامنزار که بی تو میمیرم خدا جونم...

بووووووووووووووووووووووووووووووووس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد