بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

توچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی نامردی به خدایی خدا خیلی نامردی....

چطور تونستی همه چیو فراموش کنی؟؟؟

اون همه دوست داشتنمو فراموش کنی؟؟

چطوری تونستی کنار اون اروم بگیری؟؟؟؟؟

من نمیتونم فراموش کنم نمیتونم خنده هاتو نگاه قشنگتو حرفای ارامش بخشتو نمیتونم عشقمو فراموش کنم...

هیچ کس نمیتونه جاتو رو پر کنه برام....

نامرد تو چرا ؟؟؟؟؟؟توکه چشیده بودی نامردیو؟توکه از نامردی بدت میومد؟؟توکه میگفتی نارفیق نیستی پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم برات یه ذره شده....

دلم براینکه صدام کنی جوجه نبینم غمتو یه ذره شده....

  

دارم دق میکنم ......

نیستی بهم تبریک بگی امروزو...

کجااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد