بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاش میفهمیدی چقدر به بودنت نیاز دارم ....

حداقل قد یه دوست که بودم برات....

خیلی نامردی که حتی ارومم نکردی بعد بری ...

قد دوست بودم که ....

حداقل به حرمت اشکام به حرمت نونو نمکی که خوردیم میذاشتی یکم اروم شم بعد...

حداقل به حرمت روزای باهم بودنمون یه خداحافظی میکردی بعد میرفتی....

نمیدونی چقدر الان بهت نیاز دارم که حداقل حرفامو بشنوی مثل وقتایی که من حرفاتو شنیدمو ارومت کردم....

نامردیه بخدا حداقل یادت بیار روزایی که باهم بودیمو منو یه لحظه....

حداقل بگو به چه جرمی ؟؟؟؟؟؟؟

دارم دق میکنم کجایی؟؟؟

دلم تنگ شده برا وقتایی که  زنگ میزدم و گریه میکردم اسممو صدا میکردیو میگفتی جون من گریه نکن عزیزم ...

دلم تنگ شده برا اسمم که از زبون تو با صدای تو بشنوم...

میگفتی خانومم ببخشید اذیتت کردم...

با اون صدای قشنگت اروومم میکردی...

یادته زنگ زدی گریه میکردی از شدت گریه اینور خط افتاده بودم رو زمین زنگیدی گفتی خانومم عزیزدلم جوجه کوچولوی من گریه نکن...

همه چی درست میشه...اما هیچی درست نشد نشد به خدا نشد....

میخواستم بیام دنبالت ببرمت دکتر گفتی نیا زحمت میشه...

یادته نفسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادته دسته گله؟؟؟

یادته بستنیو؟؟؟؟

سینما چی؟؟؟؟؟

پیاده روی هامونو؟؟؟؟یادته خسته شده بودی؟؟؟

کتابفروشی چی؟؟؟؟؟؟پارکو یادته؟؟فیلمبرداریوچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا همه اینارو بیخیال منو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد