بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

چرا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزترینم....

امروز .....

خیلی نامردی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشقم:

خاطرت تا همیشه تو قلبم هست 

نامردداغونترم کردی....

دارم سکته میکنم....

نگفتی میمیرم....

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

گریه هام امونمو بریده....

دلم میخواست ادرس وبمو بدم بیای بهش سربزنی تا بفهمی من هنوز هلاک عشقتم....

اما تو الان شدی سهم یکی دیگه....

پس من چی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من کجای زندگیتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نامرد تورو خدا حداقل بیا ارومم کن.....

نه نمیخوام خیانت کنی برام دعاکن که بمیرم....

اخ که چه سخته دلتنگی....................

عشق قشنگ تا دنیا دنیاست دوست دارم....


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

خسته...

حسین یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام دوست خوبم.
وقتت به خیر باشه.
به صورت کاملا تصادفی به صفحه وبلاگت رسیدم و خوندم.
بنده روانپزشکم ولی متاسفانه ساکن نیویورک می باشم.
ولی از درد دلت کاملا آگاهم و قصد دارم که تا حدودی به هم زبون خودم البته با اجازه خودت مشاوره ای هر چند کوچک بدم.
میدونم در گیر یک بحران عاطفی - احساسی هستی و اصلا نمیخوام نصیحتت کنم و حرف من و به عنوان یک دوست بشنو.

خب در جریان کامل زندگیت نیستم ولی موارد مشابه آن قدر دیدم که نقطه اشتراکات زیادی بینشون هست و برآیند آن ها را میگم.
یک لحظه فقط چشماتو ببند و به طور کامل احساستو فراموش کن و با خودت بگو من همون دختر ۳ سال پیشم و میخوام به عقل خودم رجوع کنم :
حالا اینا را بخون:
ایرانی ها حرفای قشنگی میزنن:
۱- برای کسی تب کن که برات تب کنه.
۲- خط زدن بر تو ،پایان زندگی تو نیست...آغاز بی لیاقتی طرف مقابلته.همیشه بهترین ها برای تو بوده و اگر برای تو نشده پس بهترین نبوده.
۳-یادت باشه که دنیای ما خیلی بزرگه و کلی فرصت زندگی برای ما هست...خیلی زیااااااااااااااااااد....
پس همه چیز رو تموم شده ندون.
۴- از تجربه ی زندگیت بیا برای بنای یک زندگی تازه استفاده کن.
۵-فکرتو آزاد کن و موسیقی های غمگین،اشعار غمگین،نوشاه های غمگین را کلا فراموش کن و به هیجان ،شادی و آینده سلام کن.
۶- بازم میگم فکرتو کامل از گذشته و خاطرات خالی کن.
۷-یادت باشه که خدا هم هست که بهترین دوست ماهاست.......با اون حرف بزن......
۸-اگر اینا رو خوندی و دیدی که چرت و پرته هر چی دوست داری بهم بگو و خودتو خالی کن و آخرشم بهم بخند....
۹- اگر قابل بدونی من و به عنوان دوستت قبول کن///

موفق باشی.

مهسا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام.حالت خوبه؟
به نظر من هم حسین حرفاش کاملا منطقیه.
من هم ۲ سال پیش این وضع برام رخ داد و کلی غصه خوردم ولی یه لحظه با خودم فکر کردم و گفتم که اگر اونم من و میخواست ولم نمیکرد بره با یکی دیگه...
الانم ازدواج کردم و خیلی از زندگیم راضیم و کلی خودم و سرزنش می کنم که چرا برای اون اینقدر خودم و اذیت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد