بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

عکست...

سلام...

دلتنگتر از قبل.....

امروز به طور اتفاقی عکستو دیدم باورت نمیشه چقدر ذوق کرده بودم...

الان بهش زول زدم نمیدونمچرا بغض دارم اما گریه.....

حرفایی که بهم گفتی رو یادداشت کردم عکستو هم جلومه....

دارم خفه میشم کاش واسه من بودی....

اینجوری با چشمای قشنگت بهم نگاه نکن دیوونه میشم....

مثل اون روز که توکافی شاپ بودیم دستو گذاشتی زیرچونت وبهم نگاه میکنی همون انگشتره دستته .....

یادته اون روز که ماشین نیوورده بودی تو ایستگاه اتوبوس نشسته بودی ودختره بهت گیرداده بود توهم از اون انگشتره به عنوان حلقه استفاده کردی؟؟؟؟؟؟؟؟

یادته با چه ذوقی برام تعریف کردی؟؟؟؟؟؟

کجایی عشق قشنگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم برای چشمای قشنگت یه ذره شده....

قشنگترینه من تا ابددوست دارم حتی اگه از خاطرت پاک بشم ودوسم نداشته باشی........

حرفشم ازار دهندس که دوسم نداشته باشی............

ببین با زندگیم چیکار کردی عزیزم...

حتی دلم نمیاد بهت فحش بدم....

دلم تورو میخواد...

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتی دلتنگمی....

پس کجایی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد