بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

عوضی....

سلام نامرد سلام بی وجدان خوبی؟؟؟؟؟؟

امروز رفتم بیرون بعد مدتها البته میرما اما امروز رفتم گردش همش به یاد تو بودم...

اه لعنتی چرادست از سرم برنمیداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها؟؟؟؟؟؟؟؟

برو گمشو دیگه از فکرو خیالت دارم داغون میشم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتی باهات دردو دل کنم خب منم که حرفامو بهت زدم پس چرا خفه شدی؟؟؟؟؟؟

چرا مردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کثافت واسه تولدت کم گذاشتم که فراموشم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاروز مرد کم گذاشتم برات؟؟؟؟؟؟؟

نمردم که خوب شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این همه برات مایه گذاشتم کجارفتی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بدم میاد ازت بدم میاد....

لعنت به تو آشغااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

کاش همینطورکه میگفتم بود واقعا

لعنت به این دل که حالیش نمیشه تو یه بیشعوری و الان رفتی ودیگه واسه من نیستی وسهم یکی دیگه شدی....

نمیدونم چرا نمیتونم ازت بدم بیادو دوست نداشته باشم.....

نمیدونم چرا هرکی میاد میگم نه .....من یکی دیگه بود اه که معیار سنجشم یه آدم بیشعوره که لیاقت محبتو نداشتو با نامردی رفت....

کاش حداقل اینطوری نمیرفتی....

تو که موقعیتو شرایطمنو میدونستی تو چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم....

با اینکه الان جای تو یکی دیگه اومده با این که جامن یکی دیگه باهاته....

دوست دارم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://over.blogsky.com

سلام
فکر میکردم فقط منم که هنوز عاشق نشده شکست عشقی خوردم ...عیبی نداره حالا غصه نخوردید
خوشحال میشم وقت کردید سر بزنید به ماهم
فعلا

سلام ممنون بهم سرزدید ....

امین پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام خواهش وظیفه بوده
آره بی وفا شدن همه
اما بعدش ...نگو گریم میگیره
واقعا چرا اینطوریه ...؟؟!!

mehrab kamali جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://mehrabkaali.blogsky.com

Salam
dooste dashtane kasi ke laieghe doos dashtan niast esrafe mohebat ast.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد