بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

دلتنگتم برگرد....

سلام عشقم.... 

میخوام برا تولدت کادو بگیرم.... 

چی دوست داری چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

کجایی که بهم بگی چی دوست داری؟؟؟؟؟ 

یادته چقدر سر کادو باهم دعوا میکردیم؟؟؟؟؟؟؟ 

یادته تو میگفتی نگیر ولی من دوست داشتم برات بخرم؟؟؟؟؟؟؟ 

الانم میخوام بگیرم تو میای کادوتو بگیری؟؟؟؟؟؟ 

کجایی ها؟؟؟؟ 

دلم برات یه ذره شده برا دیدنت 

دلم همیشه دوست داشت همیشه میترسیدم یه روز از دستت بدم 

ای خدا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

تو که حالو روزمو دیدی..... 

دلم برات یه ذره شده دیشب تا صبح بیدار بودم  وبه تو فکر میکردم که چی برات بگیرم..... 

وای خدا کاش همیشه مال من بودی.... 

کجاداری میری ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

دوست دارم مرگ من برگرد تا کی گریه کنم تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بیا وجون دادنمو ببین.... 

بیا عزیزم مگه من چه بدی کردم که حقم اینه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چه کوتاهی کردم ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ای خداااااااااااااااااااااااااا 

دلم براتیه ذره شده دوست دارم خیلی  

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشاد سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ق.ظ http://alirazarahimi.blogfa.com

سلام ممنون بابت حضورت وبت قشنگه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد