بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

.........................!!!!!!!!!!!!!!!

سلام خدا جونم....

دلم خیلی گرفته نمیدونم چرا.....

البته میدونما اما خدااااااااااااااااااااااااا

میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صدایم را میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا جون یه نگاه فقط یه نگاه کوتاه....

خداوندا به بزرگیت قسم حاجتم را بده .....

خدا چی بگم هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قول.....

سلام خدا....

امتحانام شروع شده....

کمکم کن که خوب بدمشون....

حال این روزام از حال قدیمم بهتره ....

دیگه دلتنگش نیستم....

این روزا دلتنگ توام خدا 

دلم تورو میخواد 

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا یادته بهم قول دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من روقولت حساب کردم .....

دوست دارم خدا دوست دارم.....