بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

تنهام نزار تنهاش نزار....

الان پیش اونی؟؟؟؟؟؟اره  اونجایی...

قراربودباهم باشیم اما زنگیدی گفتی بااون ....

یادته چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خیلی خوشحال شدم خیلی...

امادروغ گفتم داشتم سکته میکردم....

اما تو مثل همیشه درست فهمیدی گفتی دروغ میگم اما من باخنده هام کاری کردم که تو شاد باشی....

یه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

فردا امتحان دارم هیچی هم نخوندم...

امروز هرکاری کردم نشد...

فقط اگه میگفتی میای باورت نمیشه مثل بلبل همه رو میگفتم اما.....

رفته بودم کتابخونه بادوستم اومدیم بیرون ناهار وقتی نشسته بودیم یه دفعه زدم زیر گریه...

حالا گریه نکن کی گریه کن...

تمام بدنم میلرزید دوستم بغلم کرده بود هی میگفت اروم باش....

یه کم ترسیده بود....

اشکش دراومد...

کلی دلداریم داد...

اون سیده گفت برام دعامیکنه....

شماهم دعا کنید....

نمیتونستم برم خونه حالم خوب نبودرفتیم نماز خوندم بعدش کلی حرف زدتا بخندونم اما....

یه اس برات فرستادم یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

((ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوندچه تلخ است قصه عادت))

اما گوشیت خاموش بود....

امادلم بیخیال دلم....

بعدش باابجیم رفتیم بهشت زهرا اخه پنج شنبه ....

باخدا یه تصمیمایی گرفتیم نمیدونم خوب یابد امیدوارم خوب باشه

وخدا کمکم کنه خدااااااااااااااااااااااااااادوست دارم کمکم کن....

نشسته بودم تو بهشت زهرا زنگیدی....

گفتی که گوشیتو دوست گرفت....

پرسیدی این اس چیه خواستم بگم حرف دلم اما گفتم یه اس متنی معمولی اما تو بازم باور نکردی

گفتی به هرکی دروغ بگم به تو نمیتونم....

داشتی میرفتی پیش اون....

دلم میخواست الان پیش من بودی اما...

کلی باهم حرفیدیم....

دیرت شده بود اما گفتی مهم نی...

کلی حرف زدم ونصیحت که دوسش داشته باشی که باهاش خوب رفتار کنی اما گوشت بدهکار نبود....

انگار نمیشنیدی....

بگذریم حالا هم که....

وای خداااااااااااااا دوستش دارم کمکش کن که همیشه شاد باشه.....

دوستش داشته باش دوستم داشته باش....

کمک خدا کمک که طاقت بیارم...

خداجونم دوست دارم تنهام نزارتنهاش نزار

خدا جووووووووووووووووووووونم

برام دعا کنید....

دلم برا دیدنش یه ذره شده....

امروز بهش گفتم فردا وقت داری بیای...؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت کارش معلوم نی....

دعا کنید که بشه که بیاد وای خدا دارم دیوونه میشم....

یه کاری کن خدا فردا کار نداشته باشه یه کاری بکن خدا فردابیاد....

خدایا نذر میکنم جز30قرانو بخونم قول خدا فردا گفت میاد میشینم میخونم خدا قول...

قول میدم نماز صبحامو سعی کنم بخونم...

خدایا خواهش میکنم دلم برا دیدنش یه ذره شده....

خدایا مرگ من یه کاری بکن مرگ دل خستم....

وای خدا دوست دارم بوووووووووووووس

ساعت.....

سلام عشقم چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم برات یه ذره شده کجایی؟؟؟؟؟؟؟

دلم میخواد که زندگی تمو شه من بی تو نمیخوام.....

دوسش داری عشقتو اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز باکلی امید از خواب بیدار شدم به خدا سلام کردم گفتم امروز یه روز خوبیه!!!!!!!

خنده های زورکی.....

وای خدااااااااااااااااااااااااااااااا

سر کلاس که نشسته بودم همش چشام به ساعت بود که تو بیدار شی بهت

زنگ بزنم وباکلی انرژی باهات بحرفم که تو هم شاد شی....

میدونی چرا اخه دیشب حالت بد بود .....

اما.......سکوت......

دلم طاقت غمتو نداره.....

من غصه میخورم جاتو اما تو بخند.....

حالم خیلی بد بود سرکلاس به زمینو اسمون چنگ میزدم که نفسم دراد...

کجایی ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا کاش واسه من بود.....

دلم برایه بار دیگه دیدنت پر میکشه....

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برات دعا میکنم که شاد باشی

بارون....

امروز دیدی چجوری بارون میومد همه کسم؟؟؟؟؟؟؟

یادته که بابات رسوندت؟؟؟؟؟؟

بارونودیدی؟؟؟؟؟اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسمونم دلش برام سوخته بود اونم داشت پابه پای من گریه میکرد!!!!!!!!

این کار هرروزه منه هرشب هرروز از دوریت گریه میکنم....

تمام بالشتم خیس میشه اما تو نیستی که ببینی

تونیستی که اشکامو پاک کنی دوست دارم خیلی....

ثانیه به ثانیه عمرمو برات دعا میکنم برا خوشبختیت....

دلم برا یه بار سیر دیدنت تنگیده....

ای خداااااااااااااااااااا

برگردبرات جون میدم....

برگرد که دارم میمیرم....

خداااااااااااااااااااااا

سلام عشقم....

امروزاز دانشگاه تا محلی که همیشه میدیدمت پیاده اومدمکلی راه بود اما میدونی دلم بد جور گرفته بودتو هی گفتی نیا دعوام کردی گفتی خیلیه اما دلم حالش بد بود....

هرکاری کردم نتونستم برم خونه پام کشش نداشت

رفتم بهشت زهرا اینقدر گریه کردم که نگو زار زدم زجه زدم

باصدای بلند صدات کردم شب شده بود یه کم ترسیدم تنهایی

اما دلم راضی نمیشد اروم نمیشد....

اینقدر گریه کردم که نگو از خدا خواستم که تو همیشه شاد باشی120

سال زندگی کنی وعاشق باشی وشاد ولبخند از رو لبات محو نشه قشنگم....

از خدا خواستم منم به ارزوم برسونه....

نمیدونی اینقدر حرف زدم وبه خدا گفتم بیا منو ببر....

این رسم مردونگی نی که منو اینجا تو این دنیای لعنتی تنها گذاشتید....

زار زدم وخدارو صدا کردم....

از دیشب هیچی نخورده بودم دیگه داشتم از حال میرفت غذا ازگلوم پایین نمیره....

پام تاول زده بود اما مهم نبود مهم دلم بود که.....

وای خدا چقدر حس بدیه که یه روز ندارمش....

دارم جون میدم خداااااااااااااا

کمکم کن که دیگه نمیتونم

حالم خیلی بده خیلی....