بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

...

هه ....

چقدر باحاله....

آخه تاحالا باخودت گفتی که شاید اینم یه صبری داره؟؟؟؟؟؟؟

یه بار شده حقم به من بدی؟؟؟

خودخواه ببین باهام چیکاراکردی....

الان شدی ادم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان من بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا وقتی که خودت هم درگیر یه مسئله ای هستی که خوبه کسی تیکه نباید بهت بندازه اما وقتی نه هرچی میخوای میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چند بار تنهام گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟

چندبار به خاطر اون منو نادیده گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کور شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر تیکه بهم انداختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ وقت به خاطر کارایی که باهام کردی نمیخشمت هیچ وقت...

تو برام آرزوی بد کردی اما من برات بهترینارو خواستمو میخوام....

این واسه...

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.torsh-shirin.blogsky.com

سلام دوست عزیز
همیشه اینجوری بوده همیشه از کسی که دوستش داری بدترین ضربه رو میخوری راستش منم یه جورایی مثل توام ولی خودمو پیدا کردم و دارم زندگی میکنم...
اگه دوست داشتی منو با اسم ترش و شیرین لینک کن و بهم خبر بده و بگو با چه اسمی لینکت کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی

زهرا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.torsh-shirin.blogsky.com

خیلی درد داره درکت میکنم ولی میدونی فاصله عشق و نفرت خیلی کمه من از اونی که دوستش داشتم متنفرم شدم بخاطر دروغاش و خیانتی که بهم کرده واگذارش کردم بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد