بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

نروووووووووووووووووووووووومیمیرم....

ای خدااااااااااااااااااااااااا

کجایی عزیزم؟

امروز بهت گفتم میخوام ببینمت اما هر چی اصرار کردی نگفتم برا چی....

میدونی برا چی برای اینکه روز تولدت دیگه برا من نیستی ای خدا این چه تقدیریه؟؟؟؟؟

دلم برات یه ذره شده....

اما تو گفتی شاید نتونی بیای ای خدا جونم تو رو بقرانت کمک کن تا ببینمش فردا خواهش میکنم.....

یه کادو نه دوتا گرفتم نمیدونم خوشت میاد یا نه به پیشنهاد یکی از دوستان بود....

امیدوارم خوشت بیاد.....

امروز حالم خیلی بد بود این دیدار شاید اخرین دیدار نفسم باشه از این به بعداون برا یکی دیگه....

وای خدا بیا جونمو بیگیر ببر راحتم کن خستم خدا بدون اون نمیخوام تو این دنیا نفس بکشم....

صبح اینقدر گریه کردم که نفسم بالا نمیومد....

کجاداری میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا داری منو تنها میزاری تو که گفتی رفیق نیمه راه نیستی پس کجایی همه کسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز که تائید کردی این دیدار شاید اخرین دیدار باشه تو دانشگاه نزدیک بود پخش زمین شم اما به زور به حرفایی که میگفتی خندیدم که تو نیراحت نشی.....

اما خدا پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا دوستش دارم.....

میدونی به چه امیدی نفس میکشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به این امید که زنده ای وبس.....

به این امید که داری نفس میکشی گریه هام جونمو نمیگیره دوست دارم نروووووووووووووووووووو

دارم تنها میشم دوست دارم از همه کس بیشتر....

ای خدا کمکم کن کمکم کن تا بازم مثل همیشه من از خودم بگذرم تا گریه هام مخفی شه تا بتونه خوشبختی رو تجربه کنه....

وای خدا نمیتونم سخته خیلی که دو دستی تقدیم یکی دیگه بدمش....

خیلی سخته اما برا اینکه شاد باشه برای اینکه زندگی کنه باید بتونم خدا کمک خواهش میکنم....

وای خدا دارم جون میدم بیام پیشم......

نرووووووووووووووومرگ من نرو بی تو میمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد