بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

میای سرقبرم همه کسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیگرم تنها دلیل نفس کشیدنم وقتی نباشی میخوام دنیا نباشه....

بمیرم میای سرقبرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میای بشینی باز برام حرف بزنی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو بگی ومن گوش کنم اره؟؟؟؟؟

میای تا چشای قشنگتو ببینم وباز اروم شم اره اروم جونم میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه طاقت ندارم....

الان پیش اونی ومن اینجا دارم هلاک میشم کجایی که چشامو ببینی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا از چی بگم دلم داره میترکه.....

این چه سرنوشتیه خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیخوام باشم میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیخوام بدون اون باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برگرد وبا دستای قشنگت اشکامو پاک کن بگو تموم شد همه چی.....

دیگه بسه بخدا نمیتونم به جون خودت که میخوام دنیات نباشه دیگه نمیتونم.....

این چه تقدیریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من خستم دیگه کشش ندارم.....

تو که گریه هامو جوندادنمو دیدی چرا داری میری وتنهام میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا چقدر دیگه گریه کنم چند سال بس نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو که گفتی مهربونی چرا نیگام نمیکنی خداااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته شدم نفسم بالا نمیاد خدا بیاوببرم من طاقت دوری ندارم....

میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام دوست عزیزم
ناراحت نباش. نمیدون چی بگم . ولی ای کاش پیشت بودم تا سیر دل با هم درد دل میکردیم

آرش جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

عزیزم اینطوری نکن
بغض کردم دارم میسوزم . خوب بگو چکار کن

دخترک تنها شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.loveafterdie.blogfa.com

یکم بفکرا.ن باش ببین کجابراش نزاشی آزارش نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد