بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

تنهام نزار تنهاش نزار....

الان پیش اونی؟؟؟؟؟؟اره  اونجایی...

قراربودباهم باشیم اما زنگیدی گفتی بااون ....

یادته چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خیلی خوشحال شدم خیلی...

امادروغ گفتم داشتم سکته میکردم....

اما تو مثل همیشه درست فهمیدی گفتی دروغ میگم اما من باخنده هام کاری کردم که تو شاد باشی....

یه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

فردا امتحان دارم هیچی هم نخوندم...

امروز هرکاری کردم نشد...

فقط اگه میگفتی میای باورت نمیشه مثل بلبل همه رو میگفتم اما.....

رفته بودم کتابخونه بادوستم اومدیم بیرون ناهار وقتی نشسته بودیم یه دفعه زدم زیر گریه...

حالا گریه نکن کی گریه کن...

تمام بدنم میلرزید دوستم بغلم کرده بود هی میگفت اروم باش....

یه کم ترسیده بود....

اشکش دراومد...

کلی دلداریم داد...

اون سیده گفت برام دعامیکنه....

شماهم دعا کنید....

نمیتونستم برم خونه حالم خوب نبودرفتیم نماز خوندم بعدش کلی حرف زدتا بخندونم اما....

یه اس برات فرستادم یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

((ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوندچه تلخ است قصه عادت))

اما گوشیت خاموش بود....

امادلم بیخیال دلم....

بعدش باابجیم رفتیم بهشت زهرا اخه پنج شنبه ....

باخدا یه تصمیمایی گرفتیم نمیدونم خوب یابد امیدوارم خوب باشه

وخدا کمکم کنه خدااااااااااااااااااااااااااادوست دارم کمکم کن....

نشسته بودم تو بهشت زهرا زنگیدی....

گفتی که گوشیتو دوست گرفت....

پرسیدی این اس چیه خواستم بگم حرف دلم اما گفتم یه اس متنی معمولی اما تو بازم باور نکردی

گفتی به هرکی دروغ بگم به تو نمیتونم....

داشتی میرفتی پیش اون....

دلم میخواست الان پیش من بودی اما...

کلی باهم حرفیدیم....

دیرت شده بود اما گفتی مهم نی...

کلی حرف زدم ونصیحت که دوسش داشته باشی که باهاش خوب رفتار کنی اما گوشت بدهکار نبود....

انگار نمیشنیدی....

بگذریم حالا هم که....

وای خداااااااااااااا دوستش دارم کمکش کن که همیشه شاد باشه.....

دوستش داشته باش دوستم داشته باش....

کمک خدا کمک که طاقت بیارم...

خداجونم دوست دارم تنهام نزارتنهاش نزار

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام خانمی
آلان شدی یه ادم خود ساخته و با اقتدار که حتی طوفان هم جلو دارش نیست. همین روحیه رو حفظ کنی در آینده میتونی از همه سختی ها با موفقیت بگذری . شما فقط باید به خودت فکر کنی که چطور غرور و شعن ومنظلت خودتو حفظ کنی . سرتو بالا بگیر و به هدفهایه بزرگت فکر کن.
منم از ته دل برات دعا میکنم که موفق بشی

حالا بخند جان من بخند
اره اینه این لبخند یعنی موفقیت

الی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://tah2nya

سلام دوست عزیز
خداکنه به هر چی که از خدا می خوای برسی وقتی داشتم حرفهای دلتو میخوندم خودمو جات گذاشتم سخته
ولی تو محکم باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد