بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

اس.....

گفتی فعلا خاموشی....

کجا میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز تا همون جا که همو میبینیم پیاده اودم دوباره....

میخواستم دقیقه ها بگذرن تا اون وقتی که تو کارت تموم میشه اونجا باشم...

شاید ببینمت آخ دلم.....

هیچی نمیفهمیدم....

وقتی این اسو دیدم جون از بدنم رفت

تازه طولانی راهو فهمیدم تمام پام تاول زده بود دیگه قدرت حرکت نداشتم احساس میکردم که فلج شدم....

اما چی داشتم که بگم فقط نوشتم:باشه

اونم نرسید چون خاموش بودی ....

رفته بودی پیش اون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشکال نداره شاد باش اما اینقدر زود حرفاتو فراموش نکن.....

دوست دارم مرگ من برگرد....

دلم میخواد برگردی برام حرف بزنی تا اروم شم ای خداااااااااااااااااااااااااا

خدا صدامو میشنوی قد دنیا دوست دارم...

برگرد که دارم جون میدم میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr.ourbuy دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.ourbuy.ir

خرید اینترنتی | خرید | خرید پستی

علیرضا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

شما که عاشقشی برچی رضایت دادین ازدواج کنه؟شماکه نمیتونید تحمل کنید چرا؟شمارو دوستون نداشت؟

ღ♥غم♥ღ سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://ghamiziba.blogfa.com/

عشق وامید سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

برات آرزو می کنم کسی که دوسش داری برگرده و قدر این همه بی تابی ات رو بدونه ..
صمیمانه برات آرزو می کنم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد