بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

اش.....

سلام

دلم برا دیدنت یه ذره شده

دلم میخواد ببینمت اما با یه حرف یه کلمه خودمو اروم میکنم که اگه منم جا اون دختر بودم دلم نمیخواست که عشقم با کس دیگه باشه...

اما من اول عاشقش شدم این حق من نبود...

ای خداااااااااااااااااااا

الان تنهایی مامانت اینا رفتن مسافرت وتو تنهایی دلم میخواست که الان کنار من بودی واسه من بودی اما واسه کس دیگه ای...

هرروز اونو میبینی هرروزکنار اونی هرروز....

مامانت نیست سرت خیلی شلوغه هرروز یه جا مهمونی وسهم من فقط سکوت.....

یادت میاد عشقم میخواستی اش پشت پا درست کنی؟؟؟

یاد نداشتی زنگیده بودی از من بپرسی...

اما منم یاد نداشتم....

سریع رفتم خونه از مامانم میپرسیدم به تو میگفتم.....

یادته چه اشی درست کردی؟؟؟؟؟

چقدر خندیدیم اون روز.....

یادته جرات نمیکردی از اون اش بخوری؟

چه باحال بود بهت گفتم که شماره بده به همشون بگو باگارانتیه.....

برگشتی خونتون زنگ زدی گفتی همه سالمن.....

چقدر خندیدم اخرسر خودتم از اش خوردی گفتی چقدر خوشمزه شده...

فقط یه کم نمکش زیاد....

خیلی باحال بود....

مرده بودم از خنده....

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کجایی ؟دلم برات تنگیده اما سکوت......

امیدوارم که شاد باشی هرجا هستی.....

خدا به منم کمک کن....

دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد