بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

بی تو میمیرم....

عزیزکم کجا داری میمیری بی تو نمیخوام زنده باشم

قلبم....

خدا جونم دلم برات تنگ شده خیلی....

خدا جونم قلبم خیلی درد میکنه .....

یعنی میشد که بیام پیش تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دارم اهنگ گوش میدم کسی خونه نی صدای اهنگ بلنده بلنده...

خدا حس میکنم میخوای حاجتمو بدی خدا حسم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا کاش تو هم میومدی برام نظر میذاشتی وجوابمو میدادی اما......

وای خدای خوبم کجایی عزیز دلم کجایی؟

خدایی دلم میخواست که الان کنارم بودی وبا حرفای قشنگت ارومم میکردی....

خدایا اینجا هیچ کس نمیفهمه حرفامو تو بفهم....

خدا جون دوست دارم تو چی دوسم داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کمکم کن که به کمکت نیاز دارم....

خدا.......................................

از سکوتم حرفهایم را بفهم تمام وجودم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد